Het aftellen is weer begonnen!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Ilse Kronenburg - WaarBenJij.nu Het aftellen is weer begonnen!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Ilse Kronenburg - WaarBenJij.nu

Het aftellen is weer begonnen!!

Blijf op de hoogte en volg Ilse

19 Augustus 2013 | Nederland, Nederland

Hoi Allemaal,

Het is alweer bijna zover. Vandaag over 2 weken begint mijn volgende avontuur (spannend!!).

Samen met Mowena vertrek ik op maandag 2 september vanuit Schipol. We vliegen om 14.15 uur rechtstreeks naar Thailand. Hier landen we in Bangkok. Na 3 weken door Thailand te hebben gereisd vliegen we op 25 september naar Indonesië, Sumatra.
7 Weken later op 12 nov. vliegen we weer terug naar Bangkok. Vanuit daar vliegen we op 15 nov. Naar Australië. We hebben een tussenlanding in Taiwan en landen uiteindelijk in Brisbane.

De tickets en visums zijn binnen, de meeste voorbereidingen zijn getroffen, het aftellen is nu echt begonnen!

Ik houd jullie op de hoogte.

Liefs Ilse

  • 19 Augustus 2013 - 13:46

    Mia:

    Hoi Ilse.
    Leuk om je weer te volgen.
    Met mooie foto,s en lange verhalen!
    Niet alleen jullie pa en ma maar ook ik zal je in de gaten houden!
    We willen je namelijk weer heel terug zien op Odendael.
    Hopelijk zie ik je nog voor vertrek.
    Groetjes Mia

  • 20 Augustus 2013 - 00:25

    Ada:

    Hoi Ilse, ben benieuwd naar je nieuwe avontuur.
    Kijk uit naar je foto's, belevenissen en verslagen van je reis.

    Wens je een fijne veilige reis met mooie ervaringen/ belevenissen samen met Mowena toe.
    Kom gezond en wel weer snel naar ons mooie Rooi.

    Groetjes Ada

  • 30 Augustus 2013 - 17:30

    Saskia :

    Hi Ilse,
    heel veel plezier met dit nieuwe avontuur! Ik heb je zojuist alle gegevens van mijn zus in Lembang toegestuurd; mocht je informatie of hulp nodig hebben tijdens je verblijf in Indonesie kan je altijd een beroep op haar doen!

    Geniet ervan!!
    Groetjes van Frits en mij!

  • 10 September 2013 - 12:00

    Anita:

    Hee meissie, waar blijven je mooie verhalen?? Ben heel benieuwd hoe thailand is.

  • 10 September 2013 - 23:18

    Dirk En Toos:

    Hoi lieve Ilse wij zijn ontzettend benieuwd hoe het met le gaat,
    Laat snel iets van je horen,lezen. Geniet van de mooie momenten.
    Liefs Dirk en toos.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Actief sinds 26 Jan. 2012
Verslag gelezen: 551
Totaal aantal bezoekers 53101

Voorgaande reizen:

02 September 2013 - 24 April 2014

Mijn reis door Thailand, Indonesie en Australie

11 Maart 2012 - 24 Juni 2012

Afstudeerstage in Ghana

Landen bezocht: